Bedankt - Reisverslag uit Quetzaltenango, Guatemala van Klaartje - WaarBenJij.nu Bedankt - Reisverslag uit Quetzaltenango, Guatemala van Klaartje - WaarBenJij.nu

Bedankt

Blijf op de hoogte en volg Klaartje

05 Maart 2016 | Guatemala, Quetzaltenango

Hoi allemaal,

Even een kort berichtje om iedereen te bedanken voor de lieve reacties op mijn mail. Dat doet me echt goed. Voelt iets minder alleen in ieder geval.
Gisteren afscheid genomen van alle lieve kindjes van Caras Alegres. Op de valreep nog een korte les gegeven over tandverzorging. In de hoop dat er een paar kindjes zijn die de komende tijd hun tandjes gaan poetsen. Had voor ieder kindje een tandenborstel en tandpasta gekocht, want dat hebben ze vaak niet omdat het te duur is.
Ze waren erg enthousiast over de les dus dat was een opluchting :-). Ben niet gewend om voor een groep van 20 kids te staan dus was best een beetje spannend!
Gek om afscheid van ze te nemen. Ik heb wat aanbiedingen gekregen om bij ze te komen wonen en een bed te delen dus wie weet ;-). En iets in mij zegt dat ik hier nog wel terug ga komen......

Vandaag mijn laatste dag in Xela en op school en merk dat ik er behoorlijk emotioneel door ben. Tja, ik wilde de eerste weken zo snel mogelijk weg uit deze vieze en stoffige stad.....maar nu voelt dat heel anders. Xela heeft langzaam een plekje in mijn hart veroverd. Grappig hoe zoiets kan veranderen.
Morgen ga ik op een 3-daagse hike van Xela naar Lago Atitlan. 3 dagen wandelen door mooie natuur. Het regent hier de laatste dagen echter behoorlijk dus ik hoop dat de weergoden de komende dagen wat vrolijker weer komen brengen......
Ik blijf dan een weekje aan het meer en de week erna ga ik met mijn Spaanse lerares een weekje reizen naar Semuc Shampey en Rio Dulce. Heb van haar gelukkig nog geen definitief afscheid hoeven nemen. Leuk vooruitzicht ook!

Voor nu ga ik snel mijn bed opzoeken.....dus tot snel en nogmaals bedankt voor alle reacties.

Liefs Klaartje

  • 05 Maart 2016 - 17:01

    Natalie:

    Goed bezig en geniet van je wandeling.

  • 05 Maart 2016 - 22:44

    Ingrid:

    Wat een fijne vooruitzichten na een moeilijk afscheid!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Quetzaltenango

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

03 Mei 2016

Weer thuis

03 Mei 2016

Weer thuis

29 April 2016

Aardbevingen, wateroverlast en klein ongelukje

18 April 2016

Laatste weken

02 April 2016

Baywatch babe
Klaartje

Actief sinds 06 Jan. 2016
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 10495

Voorgaande reizen:

06 Januari 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

03 Januari 2016 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: